Šetnja do Vidikovca

13 Jun 2017

Dužina staze: centar Sokobanje – Vidikovac 400 m

Ključni lokaliteti: centar Sokobanje – česma Ljube Didića – Vidikovac

Smernice: Iz sentra Sokobanje krenite prema parku „Banjica“, a onda kod zgrade SO Sokobanja pođite levo, Hajduk Veljkovom ulicom. Na raskrsnici ćete videti česmu Ljube Didića (organizotor Timočke bune u Banjskom srezu). Ako ste se već umorili eto mogućnosti da predahnete na klupi pored česme. Odatle šetnju nastavljate pravo, sve do restorana „Kaskade“, gde ćete uočiti tablu sa obeleženim pravcima kretanja do pojedinih izletišta. Tu skrenite levo u pravcu izletišta „Lepterija“. Odatle Vas očekuje deonica puta većeg uspona, iza koje se nalazi krajnje odredište ove šetnje Vidikovac– Vidikovac. Na Vidikovcu se nalazi letnjikovac sa klupama, odakle se pruža prelep pogled na tok reke Moravice, Sokobanju i okolne planine. Takođe, uočićete i nekoliko staza na susednom brdu, koje vode do izletišta (Lepterija, Popovica) koja obavezno obiđite narednih dana!

pogled-sa- Vidikovca- na-6-kace Napomena: Do Vidikovca se ide asfaltnim putem, tako da se u ovu šetnju može ići u bilo koje godišnje doba. Imajte ovo na umu i ne dozvolite da Vas u zimskim mesecima sneg pokoleba. Potrebna Vam je samo topla odeća, adekvatna obuća i obavezno fotoaparat!
U letnjim mesecima preporučujemo da u šetnju krenite pre podne ili predveče.

Šetnja do Vidikovca

Telefon za informacije:
063/7-582-382
Stevanović Tanja
Diplomirani Geograf – Turizmolog

Smeštaj Privatni smeštaj Smeštaj sa bazenom Hoteli u Sokobanji Pansioni Seoski turizam Smeštaj na jezeru Cenovnik O Sokobanji O Sokobanji Istorija Istorija Prvi tragovi naselja Turski period Prvi ustanak Naredba 1837-1880 Do II svetskog rata NOB i revolucija Zdravstvo Zdravstvo Zdravstveni turizam Faktori lečenja Kupanje Inhalacija Radioaktivnost Radioaktivne vode Mineralne vode Lekovite vode Znamenite ličnosti Kako doći? Klima Oblačnost Padavine Magla Vetar Vegetacija Vremenska prognoza Odgovori Predsednika Opštine Gradski vodič Gradski vodič Izletišta Parkovi Mapa grada Crkve Autobuske linije Doček nove godine Wellness centar Restorani Akva Park Etno restoran STARA VODENICA Vesti Linkovi Nekretnine Kontakt