Šetnja do park-šume „Čuka II“

Šetnja kroz Sokobanju do parka Čuka II koji se nalazi odmah iza Specijalne bolnie Sokobanja.

15 Jun 2017

Dužina staze: centar Sokobanje – park šuma „Čuka II“ 500 m

Ključni lokaliteti: centar Sokobanje - Letnja pozornica „Vrelo“ – česma Hajduk Veljka – park Borići – park šuma „Čuka II“

park čukaSmernice: U šetnju do park-šume „Čuka II“ krenite iz centra Sokobanje. Idite ulicom Vojvode Mišića koja se sa mermernog šetališta odvaja kod kafe-picerije "17" . Ova ulica vodi uz brdo do raskrsnice, gde treba da skrenete levo i onda nastaviti pravo. Tako stižete do letnje pozornice “Vrelo“. Nastavite još malo pravo, a onda stepenicama do česme Hajduk Veljka (prvi oslobodio Banju od Turaka 1808. god.) i dalje do parka „Borići“. U parku se možete odmoriti i nadisati svežeg vazduha. Odatle krenite levo asfaltnim putem, i ubrzo ćete desno ugledati zgradu Specijalne bolnice „Sokobanja“. Takođe, zapaziđete i tablu sa označenim pešačikm stazama do izletišta na Ozrenu, koja obavezno obiđite narednih dana. Međutim, današnju šetnju nastavljate prema zgradi Specijalne bolnice iza koje se nalazi krajnje odredište - park šuma „Čuka II“. S obzirom da je na brdu iz parka se pruža prelep pogled na Sokobanju, okolne planine i sokobanjska sela. Ovaj prizor dugo ostaje u sećanju. Nakon odmora vratite se u centar, ulicom Vojvode Mišića, koja od bolnice vodi (levo) niz brdo. Idite samo pravo i doćićete do mermernog šetališta.

Napomena: Pošto se do park-šume „Čuka II“ ide asfaltim putem, u šetnju možete ići u bilo koje godišnje doba. Predlažemo da u letnjem periodu u šetnju krenite posle 17h, da biste izbegli vrućinu i sa brda posmatrali zalazak Sunca.

Telefon za informacije:
063/7-582-382
Stevanović Tanja
Diplomirani Geograf – Turizmolog

Borići Vrelo
park-boric i-aktivan- odmor Vrelo
Hajduk Veljkova česma Stepenice ka Borićima
Hajduk-Vel jkova-cesma stepenice- ka-boricima
Smeštaj Privatni smeštaj Smeštaj sa bazenom Hoteli u Sokobanji Pansioni Seoski turizam Smeštaj na jezeru Cenovnik O Sokobanji O Sokobanji Istorija Istorija Prvi tragovi naselja Turski period Prvi ustanak Naredba 1837-1880 Do II svetskog rata NOB i revolucija Zdravstvo Zdravstvo Zdravstveni turizam Faktori lečenja Kupanje Inhalacija Radioaktivnost Radioaktivne vode Mineralne vode Lekovite vode Znamenite ličnosti Kako doći? Klima Oblačnost Padavine Magla Vetar Vegetacija Vremenska prognoza Odgovori Predsednika Opštine Gradski vodič Gradski vodič Izletišta Parkovi Mapa grada Crkve Autobuske linije Doček nove godine Wellness centar Restorani Akva Park Etno restoran STARA VODENICA Vesti Linkovi Nekretnine Kontakt